22.7.11

Terliksi-simsim :)

Evdeki terliklerin bir teki orda bir teki burda!

Simsim sürekli; bi eliyle bi yere tutunup benim terliklerimi giyme çabasında!

Tek ayak ve genellikle ters ayağıyla yürümeye çalışıyor!

Bunu yaparken de 'başarı' sırıtkanlığıyla bize bakıyor :)

Eğer terlik ayağından çıkarsa, hele bi de ters dönerse 'çığlık' basılıyor!

Sonra itinayla düz çevrilip yine yanlış ayağa giyiliyor ve bütün ev o tek ayaktaki terlikle dolaşılıyor!

Yeni işimiz bu...

En fenası da alışveriş merkezlerindeki ayakkabı mağazalarında topuklu ayakkabı giymeye çalışması!

Hemen bi plaj sandaleti veriyolar giysin diye ama nafile!

O en topuklusunu, en afillisini seçiyor ve giyiyo yine tekini!

Ben 2 sene sonra halimizi düşünemiyorum!

Bekleyin bizi şık, taşlı, güzel terlikler tek tek o minik ayağımıza o koca terlikleri giyicez...

Yoksa Külkedisi Sindirella mı oldu benim kızım? Halbuki kötü kardeşlerle görüştürmüyorum ama :)))

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...