12.9.09

İşte Doktorum Altuğ Semiz!

ve ben doktorsuz kalınca, kabuslarım gerçekleşmesin diye hemen google'a sarıldım.

Arkadaşlarıma danıştım...

En sonunda özgeçmiş ve yorumları okuya okuya (erkek doktordan köşe bucak kaçıyor olsam da) ablam iş yerinde, ben dükkanda araştırma yaparken birbirimizden habersiz aynı doktor üzerinde yoğunlaştık.

Hakkında o kadar güzel yorumlar duydum ve okudum ki...

Biraz heyecanlı ve biraz korkak Memorial'ın yolunu tuttuk ablamla...

Doktorum doktorum Altuğ Semiz bizi odasına aldı. Konuştukça konuşuyordu, merak ettiğim herşeyi kendi kendine anlatıyordu.

Tam soru sorucakken cevabı önceden geliyordu.

'Altuğ Bey dedim, benim hem gebelik testim hem de kan testim pozitif çıktı ama dış gebelik olabilir bu' dedim.

Hani herşeyin en kötüsü başıma gelebilirdi ya, şu anda en kötü ihtimal 'dış gebelik' ihtimaliydi. Google'dan bulduğum forumlarda öyle yazıyordu :)

Bunun üzerine doktorum; 'öyle şeyleri nerden aklına getiriyorsun? Yaşın çok genç, ilk gebeliğin, daha önce dış gebelik geçirmemişsin, öyle düşük bir ihtimal ki bu düşündüğün...' dedi ve yine anlatmaya başladı...

Sonra ultrasonla keseyi görmeye gittik, göremedik. Dedim 'yok di mi, gözükmüyor işte!'

Ultrasonla görünmemesinin normal olduğunu çünkü çok yeni bir gebelik olduğunu söyleyip jinekolojik muayene ile kendisinin görebildiği ama benim hiç seçemediğim keseyi gösterdi...

ve 'tebrik ederim meraklı anne, hamilesin' diyerek hem benim hem de bloğumun adına ilham vermiş oldu :)

İşte o gün anladım herşeyin normal olduğunu ve benim de aşırı pimpirikli ve 'meraklı bir anne' olduğumu :))

Doktorum ve hastane ile ilgili korku ve kabuslar yaşamıyorum artık!

Bu arada kesinlikle belirtmeliyim;

Memorial'ın bekleme salonu, sürekli gülümseyen görevlileri, cıvıl cıvıl sohbet eden Gül hemşiresi ve doktorumu gördükten sonra;

Acıbadem Bakırköy'ün bekleme salonu, çalışmayan çay - kahve makinası, ve ilgisiz bıkkın görevli ve doktorları ile bu yola baş koymadığım için inanılmaz mutluyum!

Aslında huysuz ve zor beğenen biri değilim.

Tam aksine en ufak şeyden mutlu olurum.

Yoğun miktarda Polyanna'cılık var kanımda ama konu bebek olunca farketmeden çok pimpiriklendim, huysuzlandım ve meraklandım.

Kötü de olmadı, araştıra araştıra en iyi seçimi yaptım!

Doktorum Altuğ Semiz'le birlikte özveriyle o minik keseyi büyüteceğimiz belki zorlu ama büyülü bir yola çıktık, hadi hayırlısı :)

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...