22.7.11

Kardeş kaç para bu 'huzur'?!? :)

Parayla 'huzur'un satın alınabildiğini Capacity'nin içinde saati 15 TL'ye Simre'yi oyun parkına bırakıp da tek başıma kahve içtiğimde öğrenmiştim!

Şimdi daha büyük 'huzur' aldım.

Bedavası etrafta çok olan ama para verip aldığım 'huzur'; Tamuna sayesinde elimizin altında!

15 ay sonra hakettim, hakettik!

Harika ötesi organik Simsim'imizi kocaman ettik! Yorulduk!

Bu süre içinde hiç 'romantik yemeklerimiz' olmadı!

Başbaşa kahve içemedik!

Çakırkeyif olamadım umarsız!

Bacaklarımı toplayıp oturamadım ya da yatamadım gözümü tavana dikip boş boş!

Motor aldık, kullanamadım!

Arabada gaza yüklenip makas atamadım!

ama artık mülayim, sakin, temkinli, gözü 4 dönen 7/24 annelik mesaim azaldı!

ve sonunda akşamları Simsim'i uyurken evde bırakıp motorla gezebilir olduk!

Ben Simsim'siz kuaföre gider, alışveriş yapar ve kabinde kıyafet deneyebilir oldum!

Yapamadıklarımı yapabilir oldum!

Mutfakta harikalar yaratmaktayım!

Seviyorum tezgahımı, fırınımı, kek kalıplarımı!

Ben bana ne zaman hoşgeldim biliyo musunuz?

Deep freeze'imi doldurabilmeye başladığım gün 'hoşgeldiğimi' anladım :)

Uykularım hala 'kayıp' emzirmeye devam ettiğim için...

ama yakında bu da geçicek!

Herşey Simsim için! Her-Şey Simsim için diye bağırasım var!

Helal olsun sana uykum da, sütüm de, maddi - manevi tüm varlığım da!!!


(bu arada yollarda beyaz 3 tekerlekli enteresan bir motorsiklet görürseniz; biziz! Simsim'siz geziyoruz ama yine 'rockstar' ilgisi görmeye devam ediyoruz; Simsim'i sevmeye gelenler kadar motorumuza bakmaya gelenler de sırada :))

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...