22.7.11

Hoşgeldim! :)

Neden mi hoşgeldim?

Çünkü kendime geldim :)

Nerdeydim? Yoğun tek başına solo bebek bakma, büyütme, geliştirme ve sevme üzerine enerji tüketmekteydim! :)

Her gören 'gülen gözlerin solmuş'la başlayan şiirler yazar olmuştu...

Artık toparlandım, kendime geldim...

Gözlerim parlıyor'un yanısıra 'çenem düştü' yine...

O herkesin hem çok güldüğü, hem de geyik bulduğu 'zeki, çevik ve ahlaklı' esprilerim geri döndü! :)

Yine enerji doluyum!

'Kıprıs'a gittim geldim, 'olur' sandım 'Olmadı'

Marşa bastım yine tutukluk yaptım.

Sonra çareyi arabayı değiştirmekte buldum..

Artık değişik, enerjik ve iyiyim! :))

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...