15.10.09

Kız bebek geliyo :)

Kaç gündür bu günü bekliyoduk!
Doktorumuz 3 hafta önce bugün için cinsiyetin belli olabileceğini söylediğinde kalbim aynı bebek gibi atıyodu gümgümgümgümgüm :)

Haso(eşim); biz daha evlenmeden önce bile erkek çocuğunun ismini belirlemişti. Erkek fanatiği. Bebeğini omzuna alıcak maça götürücek, şampiyonluk kutlayacak, fanatik Galatasaraylı yapıcaktı.

Ben; kız bebek istiyordum, söylemesi ayıp kendimin aynısı olsun, meraklı olsun, burnu, yüzü, gözü güzel olsun istiyordum. Bi de yalnız kalmak istemiyordum, kız olsun hep yanımda olsun, elim ayağım olsun... Erkek olursa vurdumduymaz olur, ben eşim ve çocuklarımdan oluşan erkekler arasında harab olurum diye düşünüyordum hep :)

ama tabi Haso'nun hazır ismi, hevesi ve ailenin de erkek ilgisi yüzünden bi erkek olsun da sonra kız olsun mutlaka diye düşünüyordum.

Tabiki bunları düşünürken önce SAĞLIKLI olsun diyip sonra isteklerimizi sıralıyorduk.

Hamileliğimi öğrendiğim ilk andan itibaren üzerimde çeşitli deneyler yapıldı.
Tuz testi, yüzük testi, ağız testi, burun testi, kelle açma testi, beni süzme testi, yediklerimi inceleme testi vs..

Yapılan her deneyde sonuç, erkekti.

Haso'nun halası tarafından yapılan tuz testi yüzünden saçlarımın arası tuz, yatağım, yorganım tuz içinde kalıyordu ama işte ben de inanmıştım.
Bunca şeyin sonucu erkekse heralde erkektir diyordum. Çin takvimi de dahil...

Bugün Sevgili doktorum Altuğ Semiz'e gittik. Önce ense kalınlığını ölçtü, herşey normaldi, durumumda ve bebeğin durumunda anormal bi durum yoktu. Önce en sevindiğimiz haber bu oldu.

Sonra cinsiyeti için bebeği incelemeye başladı ama bebek sırtını yaslamış yine gel keyfim gel şeklinde yatıyordu :) 'Öksür' dedi, biraz dönmesi için... Öksürdüm ama ı ıh rahatını bozmadı...

Sonra bişeyler iç, dolaş gel dedi. Merdiven çıktım, öksürdüm, zıpladım, hopladım tekrar Altuğ Doktorumun kapısına dayandım.
Bu arada Haso, devamlı sigara içiyor, heyecandan devamlı gülüyor, onun da kalbi gümgümgüm şeklinde zıplıyordu :)

Bebişin cinsiyeti için yeniden ultrasonla bakıldığında ve doktorum doktorum 'hayırlı olsun, kız bebek geliyor' dediğinde şok oldum sanki. Bi sevinemedim. Nerdeyse 'yok canım yanlış, erkek o' dicektim.
Allak bullak oldum, yapılan tüm hurafe testler 'erkek' çıkmıştı şimdi nasıl olur da kimsenin tahmin etmediği bi şey çıkabilirdi.

Eminim doktorum da yüzümden anladı, belki de 'eyvah, bu doğulu aile erkek istiyodu, kızcağızın yüzü çok düştü, şimdi 6 tane doğurma yolunca ilerleyecek' diye düşündü :)

Ama yok, ben 'kız' olduğu için değil, etrafımda herkesin 'erkek' demesiyle 'erkek' fikrine çok alıştığım için minnacık bi şok yaşadım.

Yoksa diyorum ya ben kız istiyordum, hem de aynı benim gibi :)

Özetle, yine doktorumu dinlemediğim, danışmadığım bir noktada kitlendiğimi farkettim.

Eğer doktoruma danışsaydım, 'böyle böyle, yapıyorlar, hep erkek çıkıyor' deseydim. O da bana diyecekti ki; 'Okumuş , etmiş bi insansın, öyle şeylere sakın inanma, beni dinle, ben sana zaten 13. haftada söyleyeceğim, merak etme' diyecekti.
ve ben de bebek olduğunu öğrendiğim haftadan itibaren 'erkek' fikrine kendimi bu kadar alıştırmayacaktım ve adam gibi hakkını vere vere sevinecektim 'kız bebek' haberine...

Ama işte diyorum ya, merak edenler ve bilmeyenler için yazıyorum herşeyi. Hurafelere hamileliğinizin hiçbir dönemde inanmayın. Baksanıza zaten artık herşey o kadar erken belli oluyor ki, kimseye sormaya, danışmaya, fikir almaya ihtiyacınız bile kalmıyor... (doktorunuz hariç :)

Benim gibi herşeye inanmayın, doktorunuzun sözünden çıkmayın, kimseyi dinleyip yanılmayın. En çok sevineceğiniz şeye bile şaşırıp sevinemeyebiliyorsunuz.

Sonuçta benim istediğim oldu. Haso kıskanma, Jr Sitare geliyoooo :)

Diyoruz ki, Sağlıklı, akıllı, cimcime bi kızımız olsun... Bi de bizim tarafın kızlarına benzerse bakmaya doyamayız artık :)

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...