22.7.11

Simre'nin PIT öpücüğü!! :)

Babası Simsim'e aşık, Simsim babasına!

Ben ise kullanılmaktayım çok fena!

Meme gerekiyosa, altı pisse ve ayakkabılar elde gezme isteniyosa adres 'anne'

Baba'ysa sadece 'baba' olduğundan 'baba'...

Yani istediği 1 şey yok! Sadece 'babası' işte...

Erken gelmeye başladığı günden beri çok mutlu! Uyku saatinden önce babasına tüm marifetleri gösterecek zaman bulabiliyor!

Babası çok sesli bi motor aldı.

İşe onunla gidip geliyor. Vınn vınnn sesini duyduğu anda balkona koşup 'baba baba' diyip sarkıyor!

Ha arada yanlış zamanlarda kebapçı motorlarına da heveslendiği olmuyor değil :)

Babası da artık başı yukarda, gözü camda giriyor sokağa! :)

Aralarındaki 'aşkı' kıskanıyorum!!!

PIT diye de bi öpücük kondurmuyo mu babasının dudağına!!

Bana da PIT diye öpücük veriyo ama ne zaman!?!

Kafama vurduğu zaman ya da 'hart' diye ısırdığı zaman bağırdığımda sakin sessiz ve o yumuşak PIT öpücüğünden konduruyo dudağıma :)

Aşkını ticarete döktü Haso...

Benim güzel adımla iş yapmamasını ayrı kıskanıyorum!!!

Tamam kızımın adı da güzel ama benimki daha güzel, hem bizim de aramızda 'aşk' var! Hem de aşktan aşk doğuracak kadar büyük 'aşk'!

ama Sitare'li fikirlerle gelmedi hiç eve...

Simre Mücevher, Simre'nin uğuruyla Döviz Bürosu ve Simre'nin eliyle Nakış işleri...

Daha da projeleri var da ben açıklamıyım gerçekleşene kadar :)

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...