22.7.11

Çişim var 'şırrrrrrrrrr' :)

Simsim 15 aylık oldu!

1 aydır da bezini çıkarıp çişini 'şırrrr' şeklinde yapmakta...

Doktorumuza göre henüz erken olduğundan üstüne düşmedim...

ama 1 aydır inat şeklinde bez çıkıyor ve hemen peşinden çiş geliyor!

Şırrrrrrr ve sonra şıp şıp!

O şıp şıp ne mi? Çişi yaptıktan sonra bulunduğu yerde ayaklarıyla çıkarttığı ses :))

Herşeyi 100 kere düşündüğümüz için 'lazımlık' konusunda karar veremedik nasılsa erken diye...

ama bu aralar gözüme soka soka 'bez istemiyorum ve çişimi yapıcak 1 yer göstersen diyorum' şeklinde mesaj alıyorum :)

Ben de 'mesaj alındı' dedim ve bu sabah yine bezini çıkardığı bi anda aldım tuvalete oturttum...

Gülmeye başladı ve 'şırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr' arkasından tekrar kahkaha :)

Popoyu sildik ve sifonu çektik!

Büyük iş başardık!

Büyüdük!

İş yaptık!

Başardık!

:)

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...