12.7.11

Mememania! :)

Ama o serum, ah o serum!

Ben bilseydim sütümü böyle arttırırsın, seni almaz mıydım doğum yaptığımın ertesi günü :)

Eve gittim, şakır şakır sütler damlıyor!

Simsim'de bir bayram havası!

Ben memnundum süt durumumuzdan, bu kadar artması şaşkın etti Simsim'i!

Zaten memeye düşkün!

Şimdi mememania oldu!

Gece memede, gündüz memede!

Ay havalar sıcak annenin sinirler tepesinde! :)

Simsim 'git' dedikçe, komalardan komalara giriyor!

Odadan odaya kaçtıkça kapıları tırmalıyor 'anneaaaaaaaa' diye :)

Serum'un içine ne kattın doktor? Mememania kazandık bir tane! :=)

Delirip de doktorumuz Gökhan Mamur'u aradığımda;

'Size yolluyorum, bi hafta geri iade almıyorum' dediğimde... Durumum karşı taraftan anlaşılmış ve sakin olun telkinleri gelmişti hemen :)

'Ben ne yapıyım, vermezsem kafasını yerlere vuruyor o da olmazsa güzelim burnuma kafa atıyor' Kızınca daha çok yapıyor, kızmazsam da kızmıyorum diye daha çok yapmasın?

Küfür etmem, 3 harfli kaka bile demem bilen bilir de;
Bu iş bariz; 3 ucu ...'lu değnek! :)))

Hatta yukarı tükürsen bıyık, aşağı tükürsen sakal olanından!!!

Sonra başka şeylerle oyalayıp, 'canım canım' diyerek kafa atmamasını, sakinleşmesini sağlamayı denemeye başladık.

Evde sahte 'canım canım' sesleri yükselirken, Simsim'in sessizce o güzel boynunu uzatıp da muuuu diye minik 1 öpücük vermesiyle kendi halimize gülüveriyoruz! :)

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...