12.7.11

Organik anne kazandı!

Bebek dostu hastanede doğum yaptım.

Beslenme dostu okula vericem Simsim'i! :)

Yaa gördünüz mü?

Simsim'i organik beslemem, şekeri hiç tattırmamam, muhallebilerle şişirmememin boşuna olduğunu; nasılsa okulda hamburger ve cipsle tanışacağını iddia edenler!!!

Okullarda cips, hamburger ve cola yasaklandı!!!

Ben facebook'ta Jamie's Food Revolution serilerini paylaştıkça bana 'deli' gözüyle bakanlar oluyordu biliyorum!

Hani nasılsa okula başladığında hamburger ve kolaya ulaşacağı dakika için heyecanla sırasını bekleyenlerden olacaktı ya!!!

Jamie'nin paylaştığım videolarında Amerika'da sağlıksız beslenen çocukların sebzelerin bile ismini bilemez hale geldiğini izledikçe anne ve baba olarak  nefretle dolduk patates kızartmasına, hamburgere!

Öyle ki okullardaki çocuklara patatesi gösterdiğinde 'patates' diyemez ama kızartmasını gösterdiğinde 'aaa patates' diyen yeni nesil çok gururlandırdı bizi!!!

Artık Türkiye'deki okullarda 'devrim' var!

ve bizim düzenimize gülen, 'ha ha ha istediğin kadar o tatları tattırma nasılsa yiyecek' diyenler, doğar doğmaz şekerli su ile beslemeye niyetlenenler de artık bu devrime isteyerek ya da istemeyerek ayak uyduracaklar...

Zaten adım adım benim arkamdan gelin, güncel Tıp bilgileri de beni desteklerken, beni destekleyemeyen
sizlere çooook güzel yol açtım ben...

Sağlıklı, organik, özverili, biraz zor ama TEK BAŞINA çocuk yetiştirmenin püf noktalarını verdim, kolaysa siz de bu yolda gidin :)

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...