20.4.11

Elim çöpe gitmedi!

Bugün büyük gün!

Deep Freeze temizliği var!

Çok mutsuzum, üzgünüm...

Onları çöpe atmak zorunda kaldım. Kullanmaya kıyamadım ama şimdi naylon bir poşetin içindeler!

Dedim ki kullanmayayım, gün gelir biz evde olmayız; lazım olur dedim...

Nerdeeee?!

Yapışık ikizim Simsim'siz bir anım olmadı...

Olsa da biberonu kabul etmeyince, denemek için açtıklarımız da heba oldu ve bir daha denemedik...

Onları sakladım, tarihleri, miktarları ile özenle aldığım kaplarda buzluğun en harika köşesine koydum.

Dolabı açtıkça, sanki bir gün onları kaybedecekmişim, kullanırsam onlarsız yapayalnız kalacakmışım gibi bakıp durdum!

Kahvaltılarda buzluğa attıklarımdan mama yapmam gerektiği halde; emzirdim, onlara kıyamadım, kötü günlere sakladım...
 
ve gün geldi tarihleri geçti!
 
Elimde pompa, sabırla elde ettiğim sütlere kıyamadım, kıyamadım...
 
Kendi ellerimle çöpe attım caaaanım sütlerimi! :(

Öyle duygusal dakikalar yaşadım ki; o zar zor süt gelsin diye uğraştığım 40 gün geldi aklıma!

Yaşadıklarım; emzirmek, uyutmak vs.'den fırsat buldukça sütü sağmak için harcadığım vakit geldi aklıma!

ya sütüm kesilirse korkularıyla uyandığım her gün...

ya emmezse artık kenarda dursun diye buzluğa attıklarım...

Size çok bağlıymışım;

o kadar çok bağlıymışım ki, kullanamaya kıyamamaktan tarihlerinizi geçirdim :)

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...