4.12.09

5 Aylık oldum. Ne açım ne açıktayım! :)

Şu an ultrasonik bebikim tam olarak 5 aylık ve ben inanılmaz güzel bi dönem geçiriyorum.

Ne açım, ne açıktayım; (göbeğim hariç! Herşeyden fırlar oldu :)

Hani buzdolabını açamıyorum, soğan kavuramıyorum, domatesin en verimli zamanlarında domatesten nefret ediyorum diyordum ya şimdi herşey eski haline döndü!

Yine mutfakta harikalar yaratıyorum. En sağlıklı, en faydalı şeyleri bizzat kendim yapabiliyorum.

Geçen gün Hasot 1 şey itiraf etti!

Bu kötü hallerimdeyken bi kaç yemek yapma denemem olmuştu; ağzımı burnumu kapatarak, ellerime eldivenler takarak ve yemeği ocağa koyup mutfaktan kaçarak :)

Meğer tüm bu denemelerim birer kabusmuş :)

Nerdeyse her akşam iş çıkışı kayınvalidemlere uğrayıp yemek alan veya 'bugün komşu ne gönderdi' diye soran Hasot; benim yemek pişirmememi tercih ediyormuş ve 'bak bugün zor da olsa pişirdim yemek' diye hevesle sunduğum yemekleri zar zor yiyormuş :))

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...