4.12.09

Geziyorum, öyleyse varım!

Bu aralar yine gez dolaş, dükkana uğra Hasot'a dert ol moduma girdim :)

ama gezmelere başladığımdan beri, tansiyon problemi yaşıyorum.

Nişantaşı Afrodit'ten gelen 'indirime girdik' mesajıyla fırlayan tansiyonum, dükkanda gezinirken bammm diye düşüverdi. Sağolsunlar tuzlu bişilerle destekleyip toparladılar beni :)

Uzun süren hamilelik yogası araştırmalarım sonucunda Yogaşala'ya görüşmeye gittim. Salı günü başlıyorum inşallah!

Bu hafta Ayşe Öner'in 'Bebeğim olacak' seminerine katıldım. 3 seminer sonunda sertifika veriyorlarmış.

Yalnız işin komiği her seminerde aynı şeyler anlatılıyor; bebek yıkama ve ilk yardım teknikleri değişecek değil ya!

Yani popomu kaldırıp da 1 seminere gittiğime şükredip sertifika vermeleri gerekirken benden 3 kez gitmemi bekliyorlar, ne komik! :)

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...