3.11.09

Lahana Çorbası ve Kayısı Kompostosu işbirliğiyle :)

Ne kadardır yazamıyordum.

Çünkü herşey gayet normal seyrinde...

Her yerde yazdığı, herkesin söylediği ve Google'a sorarak öğrendiğim gibi hamileliğin ikinci trimester dönemi gerçekten çok rahat geçiyor.

Tek sıkıntım pek sevgili bağırsaklarım; iş yavaşlatma hatta hiç çalışmama eylemi yaparak beni deli ettiii!

Meğer çok rastlanan bir durummuş...

4 gün aklım fikrim; aldığım saçmasapan kilolardaydı. Biliyordum onlar sadece ŞİŞKİNLİKTİ :)

4. günün sonunda Malatya'dan gelen kayısı türevlerinin hepsini aldım az şekerli bir hoşaf yaptım.

Yemek yapamadığım zamanlarda ennnn çok yardımıma koşan, kap kap yemekler gönderen, bebekimin ihtiyacı olan şeyleri sevmesemde yediren komşum Ayşe abla yine imdadıma yetişti. Lahana çorbası gönderdi...

Ve o gün; herşey bir anda değişti :)

Siz siz olun, önce lahana çorbası arkasından kayısı hoşafı içmeyin :))

Ama en azından birisini için ki o şişkinliğinizi de bir an önce atın çünkü bu haftalarda kabızlık en çok rastlanan problemlerden biri...

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...