11.11.09

Yuvarlanmak istemiyorum Tanrım :)

19. haftalarda bi yerlerdeyim.

Bugün kontrol için Memorial yollarına düştüm yine...

Sabah 9.30'a randevu aldım ama yoğun sis, trafik ve yolların kayganlığından kaya kaya önce ablamı aldım sonra da ancak 10.00'da varabildik hastaneye...

Sislerin arasından Alice harikalar diyarına mı gidiyodum nereye gidiyodum bilemedim :)

Doktorum, hastanenin popüler doktorlarından... Diğer odaların kapısı açık, diğer doktorlar ortada dolaşıyor. Benim doktorum yine çok yoğun...

Her hastasına çok vakit ayırıyor. Kötü bişey mi? Bence; 'hayır' belki bekleyen için sinir bozucu ama içeri girdiğinizde ilgilenilen siz olunca süper 1 şey :)

Doktor seçimi yaparken ennn korktuğum şey; muayene edip, 1 kaç soru sorup hemen reçete yazan asık suratlı bir doktorla muhattap olmaktı!

amaaa benim doktorum muayeneden önce de sonra da sohbet ediyor, merak ettiklerimizi anlatıyor ve özellikle de kilo konusunda süpper motive ediyor!

Sanırım doktorumun kilo artış oranımı 'yo yoo böyle giderse olmaz, diyetisyen desteği almak gerekicek' ya da 'süper gidiyosun, çok iyi böyle devam et' cümleleriyle bazen yermesi ve bazen övmesi ile hayal ettiğim bir hamilelik geçiricem :)

Yuvarlanmak istemiyorum Tanrııııııııııım :)

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...