24.10.09

Bebeğimizin boyu, posu, ense kalınlığı 'SÜPER' :)

Bebişin cinsiyetini öğrendiğimiz gün, benden kan alınarak 1. trimester Down sendromu testi yapıldı.

Sonuçlar Çarşamba günü belli olur olmaz isteğim üzerine mailime gönderildi.

Sonucun olumlu ya da olumsuz olduğunu nasıl olsa 'google' a sorarım, aşağı yukarı tahmin ederim diye düşünüyordum.

Test sonuçları öyle garip, öyle enteresandı ki, bişey tahmin etmek benim değil google'ın bile harcı değildi!?!

Doktorumu aradım, sonuçları alıp bilgi vereceğini söyledi.

Benim pır pırcı kalbim yine hoplamaya başladı...

Klasik paranoyak sorular kafamda birbirlerini iteleyerek yer edinmeye çalışıyorlardı: 'Acaba sağlığı iyi mi, yoksa sonuçlar kötü mü, bi sorun var mı, içim sıkılıyo kesin bişey var vs. vs. '

Doktorum müsait olmadığından hemen bana geri dönemedi, geçen saati bırakın geçen her dakika panik panik etrafta geziniyordum.

Sonra gece geç saatte ablamı aradım, belki bi tahmin yürütebilir diye...

Haso'yla zaten Pc başında denklem kurmaya başlamıştık.

Ablam 6 aylık hamile arkadaşını gecenin bi vaktinde aradı, sordu.

4 koldan sonuç için çalışıyorduk ki ablamın arkadaşı 'sonuçları siz anlayamazsınız, onu sadece doktor yorumlayabilir' dediği anda pes ettik.

Sonra aşağı yukarı tahminler yürütülerek sonuçların kötü olmadığı üzerine karar verdik.

Ertesi gün doktorumu yine aradım, yine aradım. Bu arada müsait değildir diye, ara sıra arayıp 2 buçuk kere çaldırıyordum. Çünkü muayeneye gittiğim zamanlarda benle ilgilenen doktorumun telefonu ısrarla çaldığında ben bile sinir oluyordum. Ama tabi 2 buçuk kere telefon çaldırmak da telefon sapıklığından farksızdı :)

Akşama doğru doktorum aradı, sonuçların süper olduğunu söyledi. Doktoruma telefon sapıklığımdan dolayı mahçup olduğumdan ama engellenemeyen merak dürtümün beni fena halde dürttüğünden bahsettim :) Hamileliğimin en başından beri google'la olan yakınlığıma bazen gülen bazen sorma diye kızan doktorum, yine google'a sorduğumu öğrenince 'gerçekten bi deliye' rastladığından emin olmuştu artık :))

Sonuca gelirsek 'ŞAHANE' :)

Şu anda 14. haftalık olan bebeğimizin boyu, posu, ense kalınlığı 'SÜPER' :)

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...