21.10.09

Siz ona bir gidin o size on - on beş gelsin (Memorial) :)

Memorial, siz düzenli olursanız oldukça düzenli ve hızlı çalışıyor.
Neden siz düzenli olursanız dedim hemen belirteyeyim.

Ben kağıt, evrak vs. konusunda pek düzenli değilimdir. Hangi çantanın hangi köşesine atmışımdır ya da arabanın neresinden çıkar pek bilemem :)
Alışveriş merkezlerindeki otopark kartlarını kaybetmekte üstüme yoktur, bir de Carrefour ve Migros puan kartlarım için her seferinde çantamı boşaltırım :P ( Sevgili Carrefour, beni düşünüp anahtarlığa asılabilen kart yaptığından beri çok huzurluyum :)

İşte geçen hafta test için benden kan aldıklarında küçük bir kart verdiler bana.

Ben de o kartı, şuursuzca aldım :) Kartın önemli bir kart olduğunu sonuçları öğrenmek için memorial çağrı merkezini aradığımda öğrendim.

Kartın üzerinde bir numara varmış ve o numara ile bilgi verilebiliyormuş. Defalarca ısrarıma, ismimden bulsak çarelerime sonuç vermeyen çağrı merkezi çalışanları için uzun uğraşlar sonucu kartımı buldum ve hemen aradım.

Karttaki numarayı söyler söylemez mail ile bana sonuçları geçeceklerini söylediler ve ben mail şifremi girene kadar sonuçları gönderdiler.

Yani gerçekten siz düzenli olursanız onlar da çok düzenli çalışıyorlar.

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...