19.10.09

Tencereler yalnız, mutfak ıssız ve karanlık :)

- 3 gün ablamın yaptıklarını yedik.
- sonra biraz dışarda yedik.
- Arkadaşım Duygu'nun hamsi tavasını yedik
- Arkadaşım Selin'lerle balıkçıya gittik
- Kayınvalidemlerde yedik
- Ablamda yedik
- oh be doydum :))))

Bugün itibariyle de balık dışında dışarda yemek yemeye son verdim. Belki biraz geç oldu ama...

Hamileliğim boyunca 2 kez Mc ve Burger patateslerinden yedim. Bir kez de menü yedim, Pişmanım.

Bir kez de Kemerburgaz'da pideciden pide yedim, yine pişmanım.

ama zaten bu pişman olduklarımın hepsini midem geri iade etti :)

Yazamadığım süre içinde 'sağlıklı ve bebeğe faydalı yemek yemek' derdine düşen ben, sırasıyla yukarıda yazdıklarımı yaptım :)

Aklımda fikrimde; 'faydalı olanı yemek, faydasız olanı yememek var. Sebze ve balık ağırlıklı ne yemek bulursam yiyorum.

Arkadaşlarım ve ailemden tek ricam faideli yemekler yapın ve beni çağırın :)

Ben ki yemek yemek ve yapmak konusunda sınır tanımam, haddimi bilmem ama hamilelikle birlikte 'domates ve soğan' ikilisinin tencerenin içinde yağla birlikte oynaşmasından fazlaca tiksinir ve münasebete girdiğim taktirde klozetin içini seyre dalar duruma gelir oldum.

Bu yüzdendir ki YEMEK YAPAMIYORUM! Aklıma gelmeyecek şey başıma geldi... Evlendikten sonra 15'er kilo alan Hasosh - Sitosh çiftinin evinde ocak tertemiz, tezgahlar bomboş, tencereler yalnız, mutfak ıssız ve karanlık :)

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...