9.9.09

Hamileyim!

ve tüm şartlar gerçekleştikten ve 3 yıllık erteleme süreci geçtikten sonra vakit gelmişti...

Ben hemen erken tanı veren gebelik testlerinden yaptım. Sonuç: Negatif
Normal testlerden yaptım: Negatif

Bu arada google'a soruyorum. 'hamile kalamadım, nasıl hamile kalınır' vs. vs.
Google'ın da bana verdiği cevaplar: Hamile kalma şansı %25, ilk denemede hamile kalmak zor, şunu yapın, bunu yapın...

ama bu arada nasıl uykum geliyor, dükkanda bilgisayar başında uyuyakalıyorum, sık sık tuvalete gidiyorum.

Bana anormal bişiler oluyor ama sonuçlar negatif...

Negatifi öğrendiğim gece ağlıyorum. 'tamam olmuyor işte, napalım, kısmet diilmiş vs...'

E takıntılıyız ya; tarih koymuşuz, 3 sene ertelemişiz, artık zamanı geldi, bundan sonra yaşım geçiyor takıntısı yaparım, bende takıntı çok :)

Bu olanlardan 2-3 gün sonra iyice uyku bastırıyor.

Kimseyi dinleyemiyorum sürekli gözlerim kapanıyor, elimde kolumda derman yok, boğazım kuruyor...

Sonra ısrarlar sonucunda bir testle daha karşı karşıya getiriliyorum ama o da ne sonuç: Pozitif, bir tane daha yine pozitif.

Ne yani hamile miyim?:)?

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...