11.9.09

ve Doktorsuzum!

Testleri yaptıktan sonra yine de şüpheye düşüyorum.

Yok diyorum, 3 gün önce negatif, sonra pozitif bunda bi yanlışlık var.

Hemen doktorumu arıyorum, doktora gitmek için işe gitmiyorum.

Hastane eve de çok yakın, böyle panik durumlarımda hemen kavuşmam için. Bakırköy Acıbadem.

Doktoru arıyorum, müsait değil diyorlar. Randevu istiyorum 10 gün sonraya veriyorlar, tekrar arıyorum.

'Beni geri arayabilir mi, test yaptım, hamile miyim, başka bir durum mu var anlamadım' diyorum.

Doktor Hanım geri arıyor, kızgın bir ses tonuyla; 'Buyrun nedir bu kadar acil olan' diyor, o an 'tak tak tak' kabuslarım aklıma geliyor.

En aciz anımda, en meraklı anımda daha sıcak bir ses beklerken 'iyi ne güzel hamilesin, önemli bişi var sandım, yarın randevu al gel' diyor.

randevu için arıyorum. 'kusura bakmayın 10 gün sonra müsait' diyorlar. Doktor hanım yarın çağırdı diyorum, 'bir dakika' diyorlar.

Telefon 5 dk açık kalıyor, sonra biri geliyor 'bu telefon niye açık diyor ve telefonu kapatıyor' bana kalan 'dıt dıt dıt'

ve kabuslarım gerçekleşmesin diye Acıbadem hikayeme son veriyorum...

Doktorsuzum...

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...