7.9.09

Doktor karar aşaması...

Herşeyden önce doktor seçimi yapmalıydım, en iyisi olmalıydı, en ilgilisi, en canayakını...

Hem de sağlık sigortamın geçerli olduğu hastanede çalışıyor olmalıydı...

Buldum; bir arkadaşımın arkadaşı da onun hastasıymış, doçentmiş, bayanmış, iyiymiş, eve de yakınmış; Bakırköy Acıbadem'deymiş...

Bana folik asit verdi, hemen başladım içmeye...

Günde 3 kere, ızdırap gibi...

Günde 1 bardak suyu zorla içen ben, o koca hapları içebilmek için günde 3 koca bardak su içiyordum.

Aslında iyi de oluyordu ama heryerde de o koskoca ilaç kutusunu yanımda taşıyamıyordum.

Malum, çocuk düşünüyoruz ama hemen herkese düşünüyoruz diye yaymaya gerek yok! Olmaz, olmaz... sonra sorulara, meraklara maruz kalmayalım...

Bugünden sonra 'sallanırken beşikten düştüğüm, hırsızlarla kovalamaca oynadığım, okula yanlışlıkla ev terliğiyle gittiğim' kabuslarımın yerine 'hamileyim, doğum yapmak üzereyim ama doktora ulaşamıyorum ya da hastanede zorunlu değişiklik yapmak zorunda kalıyoruz, ortada kalıyorum' gibi kabuslar aldı :)

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...