20.9.11

Kalabalığa karıştık! :)

Biz iki gez-e-gen ana kız ya alıp başımızı yürüyoruz ya da arabaya biniyor geziyoruz harıl harıl...

Duygu teyze hamile, bu tarafa gelemiyo! Ben de o tarafa arabayla gidersem Haso gelemiyo derken kahramanlık yapasım geldi...

E artık Simsim de büyüdü ya; toplu taşıma araçlarını kullanabiliriz cesaretiyle Bakırköy - Kadıköy hattını keşfettik...

Evden sahile yürürken uyuyarak annesini bilumum paranoyaklıklardan kurtardı Simsim...

Ama ben sahilin karşı tarafında kalakaldım bebek arabasıyla...

Üst geçit var, var da bebek arabasıyla gidebilicek bir yeri yok.

Ordaki dönerciye soruyorum 'ne bilem yau' diyo :) Yaşlı amcalar da yakınıyo; sakat arabaları için de çare yok diyolar...

Sinirlendim... Söylendim ama kime...

Simsim'in uyanma ihtimalini de düşünerek 'pat pat' merdiven çıkmamak için kucakladım arabayı (Yedek mini arabayı alarak yılın harika hareketini yapmışım)

Karşı yola geçtim, ordan da merdivenleri indiricektim koca topuklu ayakkabılarımla ki gençlerin arasından yaşlı bir amca daha çıkageldi ve yardımcı oldu bana...

Sonra son 10 dk'ya kadar güzel bir gemi yolculuğu yaptık kızımla :))) Ta ki uyanıncaya ve uyandıktan sonra arabanın içinde sıkılıncaya kadar!

Etraftan ona bakan, gülümseyen, laf atanların sayesinde o 10 dk da atlattık ve Dut teyzesiyle 'yakalar arası' büyük buluşmayı gerçekleştirdik :))

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...