29.9.11

Basmayın Damarıma

'Basmayın damarıma' bir film. Yönetmen: Simsim, Oyuncular: Sito - Haso...

İzlemek yakınlarımıza düşüyor çünkü biz başrollerdeyiz.

Elinde oynatıyor.

Çekimler çok ağır şartlarda gerçekleşiyor.

Başlarda 7/24 çekimdeydik.

Şimdi biraz rahatladık.

Hem Tazmania canavarı gibi ortalığı birbirine kattıktan sonra o hızla toparlamaya yardım eden ablamız var; popomuz yer görüyor hem de Sisim'in kocamaaan olmasıyla kocamaaan uykular uyuyoruz :)

Bebeği ayakta sallama görüntüsü hiçbir zaman cazip gelmemişti bana...

O yüzden de hiç alıştırmadım.

Gerçi alıştırmadım demiyim çünkü öğrendiğim en önemli şey 'bebek sizi yönetir' sizin kurallarınızsa ancak 9. aydan sonra 1 işe yarar :)

Doğmadan önce 'hiç sallamadan uyutmaya alıştırıcam' dersiniz ama gecenin bir yarısı bebeği çarşafların içinde sallarken bulursunuz kendinizi :) Bknz: Simsim'in süt annesi ve minik Efe :))))

9. aydan sonra da yemek - uyku  ve 'hayır' düzenini kurmak için el atarsınız, yine de bebeğin inadı ve anlayışına kalmış başarınız :)

Çarşafta salladım çarşaflardan fırladı, ayakta sallamak isteyenler oldu parendeler attı...

Hayat kurtaran beşiği ve ana kucağını başımda taşımak istediğim anlar oldu!

Allah yeni bebeği olan herkese sabır ve bol süt versin ki güzelce oynayıverin bebeğinizle :)

Oyunculuk kabiliyetiniz olması gerekmez, tüm gücünüzle kendinizi bebeğinize teslim edin o sizi yönetir :)

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...