21.5.11

veeee 2nd Mother's Day'im :)

Her sene Mayıs ayını heyecanla bekliyorum.

Mayıs'ın 5'i Haso'nun doğum günü;
yani Etiler Doğa Şarküteri'nin önünde beni görmek, o anda bana en sevmediğim çikolata 'pikolata' hediye etmek :), hiç düşünmediğim 1 anda 'arnavut kızı, doğulu erkeği olmaz' kurallarını da yıkıp evlenmek, Simsim'e sahip olmak için, bizim için dünyaya geldiği gün :)


ve ikinci Pazar'ı da anneler günü!!! Bu sene de benim ikinci anneler günüm :)

ilk anneler günümle ilgili yazdıklarımı geri dönüp okudum da şimdi 'amaaaaaaaaan' diyorum...

İlk anneler günümü biraz buruk geçirmişim ama bundan sonrakilere önceden hazırlıklıyım :)

Burda, bazı forumlarda ve facebook'ta yazıyorum 'harika uyudu, şahane yedi, öyle yürüdü, böyle güldü, mutluyuz, süperiz'  diye...

Sonra da korkuyorum nazardan, gözden, sözden...

Anneler gününden bir gün önce Haso'ya sürpriz doğum günü organize ettim...

Dr. Bilal'i 18'ime girdiğimde annemlerin götürdüğü gece kulübünden beri takip ederim. Uludağ'a giderdik, orda da onu bulur giderdik...

Neden bilmem ama onun hoplayışı, zıplayışı, gülen yüzü çok eğlendiriyor beni belki de annemin saçlarına benzeyen saçlarının fönü :)))

Haso ve herşeyimize ortak iki çift arkadaşımızla birlikte Dr. Bilal'e gittik.

E tabi yaka iğnem Simsim'i buraya da götürecek değildim ya! :)

Doğumundan beri 3. kez Simsim'siz gece dışarı çıktık, anneannesine bıraktık (o da eğlencedeydi yani :)

ve ertesi gün de anneler günüydü ve canım kızım bana verebileceği ennn güzel hediyeyi verdi (öğlene kadar uyudu ve uyudum!!!)

Uzun zamandır saat başı uyanan cadı; anneler gününde uyudu ve beni mest etti! :)

Seni seviyorum yürüyen cücem benim!!!

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...