28.4.11

Çılgın Survivor!

Gündemi takip ediyoruz!

Çılgın projelerle çıldırırken, Survivor Nihat Doğan abimizle de ayakta kalma savaşı veriyoruz!

Bu harika örnek insanların döneminde yetişen kızcağzım da 'ÇILGIN SURVIVOR' oldu çıktı :)

Her kutunun içine giren, her yerden gülen bir kafa olarak çıkan, tırmanan ve sürünen bir 'cadı' var!

En son marifeti;

Mama sandalyesine tırmanarak çıkmak, üzerinde dönüp güzelce oturmak ve bacak bacak üstüne atarak gülümsemesi oldu...

Arkamı döndüğüm anda mama sandalyesinde bulduğumda; kendimden şüphe ettim...

Oturtmadım ki!

Ne zaman oturttum?

Oturttuysam neden kemerini bağlamadım ki derken yere indirdim...

Sonra gördüm ki, kendi kendine o yüksek mama sandalyesine çıkan ve bunu en az 10 - 15 kere yineleyen bir 'survivor'la karşı karşıyayım!

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...