11.5.10

anneden anneye :)

'Bu yazıyı yazalı çok olmuştu ama anneler gününde moralim bozuk olduğundan yayınlayamamıştım. Şimdi biliyorum ki annemin arkadaşlarından birisi yine çıkış alıp bu yazıyı okutacak. Annem de dükkanda duvarına asacak meraklı annenin yazısını. O zamana kadar ben de okutmayacağım, susup bekleyeceğim ki kendi kendine okusun :)'


 
Ben ANNE oldum. Sen ANNE+ANNE oldun; sana 2 kat fazla düşkün oldum :)

Annelik dünyanın en zor mesleğiymiş!

Ne okurken bu kadar zorlandım ne de çalışırken!

Anneliğin saati yok, günü yok!

Derdini anlatamayan bir bebek ve ona adanacak yıllar!

Seni üzdüm bazen...

Asilikler ettim zamanında;

kapıları vurdum yüzüne,

günlerce surat astığım oldu...

ama bir öpücükle affettin hep beni!

Benim doğum sancısı çekerkenki bakışın gözümden gitmiyor!

Ben de 'Çekilir mi' dedim, çektim ama unuttum bile!

Bir bebekle sabah akşam uğraşılır mı dedim, 7/24 gözünün içine bakar oldum!

Uykumu bölmem dedim, uyumuyorum!

Kızımın aynı ben olduğunu söylediklerinde içim eriyor!

Ne mutlu ki ben de aynı sana benziyorum!

'canının canının canı' diye hala fedakarlık peşindesin...

Ben onu emzirirken sen beni besliyorsun!

O ağladı diye üzüldüğümde, sen ben üzüldüm diye onu kucaklıyorsun!

Kucağımda gazını çıkarmaya uğraşmaktan sırtım ağrıdı diye bana masaj yapıyorsun!

Benim gözüm kızımda, senin gözün hala kızında!

Anneler günün kutlu olsun, Allah sana sağlıklı ve uzun ömür versin ki hep yanımda ol annem :))

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...