24.2.10

Yoga bana gelsin :)

Artık Yoga'ya gidemiyorum.

Haftasonu bebek odası, arabası, gezmesi, tozması, arkadaşlarla görüşmeler derken,

P.tesi günlerim çok yorgun başlıyor ancak Ç.ba günü kendime gelebiliyorum.


Yoga da Pazartesi günü olduğu için popomu kaldırıp da gidemiyorum ama evde yoga çalışmalarım son gaz devam ediyor tabiiki...

Herşey O'nun için! :)

Bazen sırt ağrılarım inanılmaz artıyor.

İşte o zaman yoga hareketleri imdadıma yetişiyor.

Özellikle kedi pozisyonundaki nefes çalışmaları sırtımın her 1 köşesini açıyor ve beni kendime getiriyor...

Berrak'çım senin hamileliğinde sana en büyük faydam bu sihirli egzersizler olabilir tabi balık hafızam müsade ederse :))

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...