22.2.10

Sito çok yoğun; Domestos kıvamında :)

Şişmemle doğru orantılı olarak gezmelerim had safhada!

Hem şişiyorum hem geziyorum...

Ama kimin için? O'nun için tabiki :)

O minik tatlı tulumlar, elbiseler, ıvırı zıvırı, patisi, çorabı derken alışveriş delisi oldum çıktım!

7. aya kadar hiç 1 şey almadım ama ön araştırmalarımı da yapmayı ihmal etmedim...

Ön araştırmalarımda en büyük bknz, srnz kaynağım Berrak oldu :)

Çevresinden edindiği pozitif tecrübeleri, eşyaların kullanışlılığı, bebeğin alışverişi vs. gibi ağzım açık yardım beklediğim her konuyu benimle paylaştı...

Hatta bu yazıyı yazmadan biraz önceki telefon konuşmamızda hastaneye götürmem gerekenlerle ilgili ufak bi detay daha öğrendim :)

Bebek alışverişlerimizin en zorlu kısımları tamamladı.

Odamızın siparişi verildi.

Tam bir prenses odası!
Halısını, nevresimini ismine özel yaptırıyoruz.

O bize çok şans getirdi, biz de onu şımartalım dedik şimdiden :)

Anneannesiyle ayrı alışverişe çıkıyorum, teyzesiyle ayrı, babaannesiyle ayrı...

Herkesin ilk torunu, ilk yeğeni minik prenses!

O yüzden alışverişler çok eğlenceli geçiyor.

Herkes onu da alalım, bunu da alalım diye diye kendini kaptırıyor :)

Odasında poşetler üstüste yığıldı, daha şimdiden mobilya koyacak yer kalmadı!

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...