24.12.09

Yoga Yogi Yogo! :)

Hamile yogası yapıyorummmmm!

İstanbul'da hamile yogası yapılabilecek, benim eleyerek seçtiğim üç yer var. Yoga Şala Etiler, Cihangir Yoga ve Do'um!

Hangisi diye ben çok düşündüm...

Sonra oturup düşünmek yerine ikisini de yerinde görmeye ve ona göre yogaya başlamaya karar verdim.

Önce Yoga Şala'ya gittim. Etiler'de en sevdiğim dürümcü Wrap'ın çok yakınında... Arabanızı rahatlıkla parkedebilirsiniz her yer boş. Yeni bir binanın en üst katında yer alıyor. Hamile Yogası Salı ve P.be günleri, Hocası Brezilyalı Yara Leite Goulart, dersler İngilizce... Ben gittiğimde derse geç kalmıştım, denemek için katılacaktım ama maalesef yetişip de göremedim.

Daha sonra Cihangir Yoga'ya gittim. Bakırköy yönünden giderken Tophane'yi geçince karşı sırada Akbank'ın sokağından Cihangire çıkan yolda. O da Duran Sandwich'in yanında (onu da çok severim :P) Sinan Çetin' Plato'sunun 4 katında... Hemen yanında bi tane otopark var, arabanın tepesi ha çarptı ha çarpacak şeklinde giriyorsunuz. Hamile Yogası P.tesi günleri var. 1 saat yoga, 1 saat de doğuma hazırlık eğitimi var. Dersler isteğe göre Türkçe ve İngilizce olarak yapılabiliyor. Haftasonu ve haftaiçi iki farklı hoca eğitim veriyor.

Ben Cihangir Yoga'da haftaiçi DO'UM'un hocalarından Başak Kutlu Atay'ın eğitim verdiği programı tercih ettim. Neden bilmiyorum ama tıpkı doktor seçimim gibi gittim geldim ve kanımın ısındığı ve en çok sohbet eden hocayı tercih ettim :)

Yine seçimimden çok çok çoook memnunum. Hocam da hamile :) Onunla pek çok şey paylaşabiliyoruz. Doğum anı, öncesi ve sonrası ile ilgili bilgilerim doluyor, taşıyor! Sayesinde doktorum Altuğ Semiz biraz rahat 1 nefes aldı diye düşünüyorum çünkü onun başını daha az ağrıtıyorum :))))

Sinir, stres, gürültü, kirlilik ve sorular had safhada! Tüm bunları gidermek için ben yaptım, yapıyorum, siz de yapın :)

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...