5.12.16

Nası da bi Cengaver

"Çok gülen insana iyi davranın.
Çünkü o,
bir yerlerde hep tek başına ağlıyordur"

Hala dün gibi aklımda.
Onunla son iletişimim olduğunu sezdiğim an.. 
Boylu, poslu yakışıklı babamı kucaklayıp da ona, panik olduğumu hissettirmeden 'yoğun bakım' odasına, 
ordan da uzaklara uğurlayışım.. uğurlayışımız...
Hatırlamak istememek çare değil. 
En sıkıntılı anımda 'babamın gidişi' beynime vuruyor.
İşte o zaman işin içinden çıkamıyorum.
Gün içinde bizim kafeye gelen müşterleri güldürüp 
hatta bazen olmayan moralimden verip sonra geceleri ağladığım doğrudur.
Sesimi düzeltip telefonlara yanıt verdiğim.
Çocuklara gülümseyerek bakmaya çalışırken gözlerimin dolduğu...
Saçmasapan bi filmde ağladığım, şu özlü sözlere merak saldığım ama en çok da geceleri deliksiz uyumak istediğim doğrudur.
Benim boyumu aşan üzüntüler, kayıplar oldu.
Çok cengaver görünsem de artık alt edemez olduğumu farkettim.
Çünkü diyorum ya tam bişeye sıkılıcam;
En çok babamın gidişi karnıma vuruyor...
Mezarına gidiyorum, anlatıyorum. 
Yanımda olsan dizlerine vurur da dinlerdin beni diyorum.
Diyorum da diyorum sonra çamurlu ayakkabılarımla eve dönüyorum.
bizde herşeye annem çare olur, çözümleri o bulur, 
anlatsam benimle ağlar, sebepleri birbirine katar...
ama bazen çıkmazda oluyosun.
Yanında olanından kaçıp olmayan yanına koşuyosun.
Herşey bir yana da onu çok özledim!







Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...