11.5.12

Ayy Fon Geçmişimi Temizle :)

Mars'tan mı Jüpiter'den mi neden bilmem elektronikler benden uzaklaşır vaziyette!

Bilgisayarlardan sonra emektar Ay Fon'um da terketti beni...

1 gün kapandı ve açılmadı...

Zaten uzun zamadır titreşimi de bozulmuştu.

Artık yavaş yavaş saçı, dişi dökülen nineleri andırmaya başlamıştı bana ama böyle aniden gitmesi beni yıktı!

Yıktı çünkü içindeki binlerce fotoğraf, video, en son kaydettiğim bazı telefon numaraları ve ajandaya kaydettiğim önemli 1 şeyler gittiiiiiiiiiiii!

Tamire gönderdik, içindekilerin silinmeden yapılmasını rica ettik ama diyorum ya ninenin sonradan çalıştığına şükretmek lazım :)

Haso bi anda yıkıldı, fotoğraflar gidince...

E tabi biz fotoları bilgisayara atmıştık, bilgisayara da virüs girince şahane olduk :))

Önemsememiş numarası yaptım; Haso yıkılma işini daha uzatmasın diye...

ama bi yutkundum ki 'amaan boşver, fotoğrafa ne gerek var, seninkinde var bi sürü, sanki ne var abartma' derken :)))

aman dikkat i phone ve pc'leriniz ortak çalışıp 'geçmişimi temizle' tuşuna basmasınlar sizin de :)

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...