23.9.11

Ohoooooooooooooooooooo ooo :)

Simsim'in gerçekten kocamaaaaaan olduğunu bugün giydirirken anladım :)
Selin teyzesinin doğumunda aldığı tulumlar büyüdüğünde giyer diye alt çekmecelerdeydi.

Bugün onları çıkardım bi güzel...

Onları ilk elime aldığım anı hatırlıyorum.

İçimden; 'off kimbilir ne zaman giyer bu koca tulumları, ohoooooooooo' demiş ve alt çekmecelere kaldırmıştım.

Uçuk pembe çizgili, ismi gibi yıldızlı, peri kızlı çeşit çeşit büyük beden tulumlar...

Selin teyze bunları verirken 'tulum, büyüyünce yürürken giydiğinde daha çok yakışıyor' diye tekrarlıyordu devamlı...

Yürüycekti de, büyüycekti de ohoooooooooooooooooo :)))

Simsim kocaman olmuş valla...

Nedense hep üstüne tam olanı alıp hemen giydirdiğimde çok mutlu oluyorum.

İndirimlerden seneye giyebileceklerini almaya elim bir türlü gitmiyor, çok büyük o elbiseler ya ohooooooooooooooo....

Halbuki zaman çok çabuk geçiyormuş, o büyükler cuk diye oturuveriyormuş üstüne.

ve yeni alınmış gibi mutlu ediyormuş insanı...

Hiç büyümeyecekmiş gibi gelse de hemencecik büyüyormuş minik bebeler :)

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...