29.9.11

'ee eee ko baa!'

Bebekleri uyutan kızım, ben niye seni uyutamıyorum :)

Simsim bu aralar tam bir fotokopi makinesi.

Dızzt dızzt sürekli çekiyor, çoğaltıyor ve annesi ne yaparsa aynısını yapıyor :)

Topuklu ayakkabılarımın hastası. Giyinip de sokağa çıkacağım zaman beni öyle bir süzüyor ki, ayakkabılarımı ayağımdan sökecek gibi bakıyor!

Tabi hemen ertesi gün o ayakkabıyı bulup pat ayaklarına giyiveriyor ve nasıl oluyorsa bütün evi o ayakkabılarla gayet rahat bir şekilde geziyor :)

Babası bir şey tamir etmeye çalışıyorsa hemen vidaları sıkıyor, gevşetiyor, söylene söylene işine karışıyor :)

Ananesi ve teyzesi onu omzunda yatırıp yürüterek eee ee yapıyolarmış, kimden mi öğrendim?

Simsim, bebeğini alıp 'eee eee, ko baaa ko baaa' diye omzunda sırtını sıvazladığı zaman annemlere sorduğumda öğrendim :)

Meğer o şekilde yürüterek 'eee eee koy başını hadi koy başını' diyolarmış :))))

Ha bu arada bir kere de bebeğini ayağımda salladım, o günden beri yastık alıp bebeğini koyup ayağında sallıyor, biberon veriyor!

E be kızım, madem bebekleri uyutmayı biliyorsun da sen niye böyle kolay öğle uykularına geçmiyorsun!

İlla ya gezdiricem, ya emziricem!  :)

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...