7.4.11

Normal doğum'a teşvik! ama nasıl teşvik!

'Normal doğuma' teşvik için; gebeye normal doğum yaptıran doktora 2 kat maaş verilecekmiş.

Bunun getirisi - götürüsü ne olur ben bilmem..

Tek bildiğim parayla gözü boyanan doktorlardan pek hayır gelmeyeceği...

Artık iyi niyetli doktorları da aradan ayırt edemezsiniz çünkü işin içine para girdi...

Hani 'normal doğum yaparsın' diyo ama belki de yüksek tansiyonun var, bir problemin var es geçecek... İşte bunu ayırt edememe ihtimali sıkıcı!

Çünkü daha önce sezeryana daha çok para veren devlet sayesinde doktorlar;
Benim gibi kararsız gebeleri direk sezeryana yönlendirdi ya da normal doğum isteyen gebeleri 'tabi tabi, normal doğum yaparsın' diyerek son anda sezeryana aldı!?!

Şimdi ise normal doğuma daha çok para veren devlet sayesinde;
Sezeryan yapılması zorunlu, riskli doğumları bile normal doğuma zorlayacak doktorlar çıkacak diye korkuyorum!

Olur, olur öyle bir devirde yaşıyoruz, hem böylece küvez, yoğun bakım falandan da gelsin paralar!!!

Benim doktorum gerçek bir normal doğum taraftarıydı. Onun gibi daha birçok doktor mutlaka vardır, aradan ayıklamak zor olsa da umarım her gebe'nin karşısına çıkarsız ve güvenilir doktorlar çıkar.

Benim doktorumun ödülü bile var masasının üzerinde :)

Yeni gebe arkadaşım da şimdi ona emanet. Dut'çum senin kararını da verdi Altuğ Bey, laf arasında 'zaten normal yapıcaaaz' diyerek :)

Haso da, 'Altuğ Bey ve sayesinde tanıdığımız Simre'nin doktoru Gökhan Bey gibi doktorlar tanımadım ben, her sözlerinin altına imzamı atarım' der durur.

Kulaklarını sık sık çınlattığımız iki doktorumuza ne kadar teşekkür etsek az...

Karnımda büyümesinde ve doğumunda emeği geçen Altuğ Semiz ve genç kızlığına kadar emeği gececek olan Gökhan Mamur bizim için çoook değerliler!

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...