28.2.10

Dut'umun ellerine sağlık! :)

Sevgili arkadaşım Dut'la uzun zamandır görüşemiyorduk.

Görüşmek için fırsat kollayıp duruyorduk ama mesafelerden ve benim bütün gün koşturup akşamları da bitap düşmemden olsa gerek ev gezmelerine gidemiyorduk.

Hamileliğim boyunca hiç aşermedim. (Doktorum, Hasot'un yannda bunun tıbbi bir durum olmadığını sadece kadınların 'naz yaptıklarından ' gerçekleştiğini söylediği için a-şe-re-me-dim :)

Sadece zeytinyağlı yaprak sarma, patates salatası ve kısır aşığı olarak yine onlara karşı hassasiyetim devam etti.

Patates salatası ve kısır isteğimi kendi çabalarımla giderdim ama yaprak sarma!!!

Onu da ev yemekleri yapan yerlerden aldım bi süre...

Bilmeyenlere duyurulur; Yeşilköy Pazarı'nın yola yakın kısmında sadece yaprak ve lahana sarma satan bi tezgah var. İnanılmaz güzel, taze ve leziz...

Ordan alıp alıp götürdüm dolmaları...

Bunu Dut'a söylediğimde de 'sen sokaktan, pazardan dolma mı alıyorsun, kıyamam' dedi ve o haftasonu elinde yaprak sarmalarıyla geldi :)

Sadece o mu? Kereviz faydalı diye, kereviz salatası ve kendi yaptığı pancar turşusu da eşlik ediyordu kendisine...

Hepsini yedim yedim yedim...

Hem o kadar yoğun çalışıp da bana o parmacıklarıyla tek tek sardığı dolmaları getiren Dut'a burdan 10 yüz milyon kere teşekkür etmeliyim ki yine gelsin yine gelsin :PPPP

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...