14.10.09

Açım, Mutsuzum, Sinirliyim!

Beni rahatsız eden sürekli kusmama sebep olan mide bulantısı ve baş dönmelerim yok ama...

- Uzun yol araba kullanamıyorum, sıkışık trafikte daralıyorum, alt üst oluyorum.

- Yemek yapamıyorum, sadece tost yapabiliyorum. Önüme geldiği zaman 'ıyy yemem' dediğim yemekleri bile yiyebiliyorum ama ben evde bütün gün aç kalıyorum.

- Dükkana gidemiyorum, yatma isteğim oluyor, uzanma isteği, sandalye tepesinde heryerim ağrıyor yine bir süre sonra midem bulanıyor.

- Geçen gün ilk kez eşimin canı ıspanak yemeği çektiği için yaklaşık 3 saatte, burnumu kapaya kapaya bir küçük tencere yemek yaptım.

- Hazır yemek yemek istemiyorum. Bebeğe de bana da hiçbir faydası yok. En azından öğle yemeklerini fabrikada pişen sebze ve nohut, fasulye gibi bana ve bebeğime faydalı yemeklerden yiyebileyim diye dükkana gidiyorum.

- Ben nazlıyım, hele ki şimdi bebek karnımdayken iyice nazlıyım ama işte herkesin bir işi var...

- Dün sadece bir tost yedim, akşam 7 gibi çok acıktım. Her yeri karıştırdım, panço cips vardı, onu yemek gibi bir hata yaptım, midem perişan oldu. Yine çıkardım...

- Annem Nişantaşı'nda dükkan açtı. Onunla ilgileniyor. Çok yoğun.

- Kayınvaldem de grip oldu :( Zaten başı çok kalabalık, eskinin zor şartlarında 5 çocuk sahibi olmuş, yemeğini de yapmış, işini de... Ona da nazımı sözümü nasıl diyeyim...

- Karışık yemeklerden midem bulanıyor, sebze ve baklagiller yemem gerekiyormuş...

- Ne yapıcam bilmiyorum ama daha 3. aydayım ve sadece meyveyle olmayacağının farkındayım...

- Ben gerçekten açım, mutsuzum ve sinirliyim...

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...