31.8.09

ve Hasosh'la evlendik!

Yıllar yıllar sonra işyerinden arkadaşımın okuldan bi arkadaşıyla tanıştım.

ama bu arada hala; 'evlenmem, çocuk da yapmam, ne güzel çalışıyorum akşamlara kadar' şeklindeyim ben...

Nasıl ki 'evlenicem' modundan çıkaran durumlar oluyorsa; o da beni 'evlenicem' moduna geri sokan durumların en güzeliydi... (Durum: eşim :)

Artık evlenicektim ama çocuğu biraz ertelicek ve annemin göndermediği tüm tatillere sevdiğim insanla gidicem. Gece saat sıkıntısı olmadan onla bol bol gezicem' demeye başladım!

Evlendik...

Mutlu olduk...

Gezdik mi? Eh işte...

ama 2'miz çok eğlendik...

Birbirimize yettik...

Bla bla bla...

Ama bu arada da;

en geç 3. senemizde, yaz sıcakları geçince ve mümkünse Mayıs ayına denk gelicek bi dönemde; bebek sahibi olma planları da yapmayı ihmal etmedik!?! :)

Ünlü gurmeler neler dedi?

Yaz sezonunu geride bırakırken, Türkiye'de yeme - içme hayatına yön veren ünlü isimlerden yaza dair iz bırakanlar ve kış sezonu için tüy...